JSME DIGITÁLNÍ AGENTUROU

13 let na trhu, stovky projektů

Web si můžete nechat udělat buď pro sebe nebo pro své zákazníky.
V prvním případě na něm budou informace, které tam chcete mít a v tom druhém ty, které by tam měly být.
Možná necítíte rozdíl, ale my ano. A známe ho i z praxe.
Vnímají ho jak vyhledavače, tak zákazníci a nakonec ho poznáte i vy na svých tržbách.

Jak děláme webové stránky

  • Definujeme cílovou skupinu
  • Určíme požadované chování - cíle
  • Navrhneme strukturu, obsah a design tak, aby se návštěvník choval tak, jak potřebujete - UIX
  • Navrhneme vhodnou technologii pro web a dodáme ji - ideálně modulární redakční systém
  • Průběžně budeme měřit, zda je chování skutečně takové a případně navrhneme zlepšení

Vybrané projekty

Jsme poctěni, že vám můžeme ukázat průřez realizací z naší dílny.

  • Web-ref-01-jpg
  • Web-ref-02-jpg
  • Web-ref-03-jpg
  • Web-ref-04-jpg
  • Web-ref-05-jpg
  • Web-ref-06-jpg
  • Web-ref-07-jpg
  • Web-ref-08-jpg
  • Web-ref-09-jpg
  • Web-ref-10-jpg
  • Web-ref-11-jpg
  • Web-ref-12-jpg
  • Web-ref-13-jpg
  • Web-ref-14-jpg
  • Web-ref-15-jpg
  • Web-ref-16-jpg
  • Web-ref-17-jpg
  • Web-ref-18-jpg
  • Web-ref-19-jpg
  • Web-ref-20-jpg
  • Web-ref-21-jpg
  • Web-ref-22-jpg
  • Web-ref-23-jpg
  • Web-ref-24-jpg

Požadujte redakční systém

  • Editujte obsah webu sami bez znalosti programováni
  • Snadná správa obsahu díky Real Wysiwyg editoru
  • Úspora peněz i času
  • SEO ready
  • Ochrana investice do webových stránek
  • Množství přídavných modulů pro další rozvoj
  • Poroste s Vašimi potřebami
  • Možnost napojení na informační systémy

Jak tvoříme design webu

Ať už se jedná o design webu nebo e-shopu, vždy se držíme základní pravidel pro kvalitní a funkční design. Během prvních vteřin musí návštěvníkovi být zřejmé, jaké je téma webu, kudy se má vydat, aby našel informace co potřebuje a aby Vás chtěl kontaktovat.

Jak vypadá proces dodávky webu

Doměnky vs. měření

Než se pustíme do nových stránek, nasadíme měřící kódy, kterými ověříme Vaše i naše domněnky o původu nízké efektivity webu. Teprve po tomto měření můžeme s Vámi diskutovat o návrhu účinějšího webu. Jedině kombinací Vašich zkušeností s klienty a znalostí oboru, našich zkušeností s tvorbou webových stránek a systémů měření chování, se můžeme dopracovat ke skutečně přínosnému webu.

Desatero pro úspěšný web

díky dlouholetým zkušenostem, stovkám realizovaných projektů a inzentivní komunikací s klienty, jsme vytvořili

praktická pravidla, která pomáhají dodat klientům úspěšný web nebo eshop:

PŘÍNOS

28. srpna 2018

Web musí VYDĚLÁVAT - to je logický cíl, který lze splnit právě vhodnou kombinací předešlých bodů.

AKTUÁLNOST

28. srpna 2018

Vyvarujte se zveřejněných zastaralých informací. Ať už to jsou kontakty, tak informace o produktech či službách atd. Pokud klient poptává nalezenou službu/produkt a pak zjistí, že již roky není v nabídce, nedělá to dobrý dojem.

SNADNÁ ÚDRŽBA

28. srpna 2018

Webové stránky dodáváme spolu s redakčním systémem. Díky němu  zvládnete úpravy obsahu sami. Ušetříte tak čas i peníze.

MOTIVACE K OPAKOVANÉ NÁVŠTĚVĚ

28. srpna 2018

U témat, kde se předpokládá delší rozhodování o akci ze strany návštěvníka, je dobré se zamyslet nad motivací k opakované návštěvě. To bývá s ohledem na téma webu značně rozdílné a řeší se individuálně.

ŽIVÝ OBSAH

28. srpna 2018

Aktualizace informací, novinky ze života firmy, nové produkty a služby - to vše evokuje zdravou a aktivní firmu.

VEDE K AKCI

28. srpna 2018

Souvisí s předchozími body. Jejich vhodná kombinace přiblíží návštěvníka k požadované akci (dotaz e-mailem, objednávka, telefonát apod.)

KVALITNÍ OBSAH

28. srpna 2018

Pokud budou na stránkách nic neříkající informace, žádné zajímavé téma nebo návštěvníka nezaujmou, nepovede návštěva k požadované akci.

DESIGN

23. července 2018

Návštěvník by měl během několik vteřin zaregistrovat téma webu a rozhodnout se, kudy bude dál pokračovat.

DOHLEDATELNOST

22. července 2018

Aby web sloužil svému účelu, musí být na internetu vidět. Webové stránky dodáváme se systémem plně podporující SEO (optimalizace pro vyhledávače). Volitelně pak plně optimalizujeme.

PŘEHLEDNOST

21. července 2018

Struktura informací a navigace napříč webem nesmí být matoucí a měla by zachovat podobnou logiku.
Jinak se návštěvník může ztratit a web opustí.

Nahoru