JSME DIGITÁLNÍ AGENTUROU

13 let na trhu, stovky projektů

Potřebujete nové logo a firemní reklamní materiály? Chcete zlepšit image u svých i potenciálních klientů?
Chcete být atraktivnější pro uchazeče o zaměstnání ve Vaší firmě?
Rádi Vám s tím pomůžeme.

Co děláme, navrhujeme

  • Loga
  • Vizitky
  • Hlavičkové papíry
  • Razítka
  • Firemní brožury
  • Plakáty
  • Prezentační stojany
  • Produktové katalogy
  • Billboardy
  • Polepy vozidel

Projekty

Jsme poctěni, že vám můžeme ukázat průřez realizací z naší dílny.

  • Cid-ref-01-jpg
  • Cid-ref-02-jpg
  • Cid-ref-03-jpg
  • Cid-ref-04-jpg
  • Cid-ref-05-jpg
  • Cid-ref-06-jpg
  • Cid-ref-07-jpg
  • Cid-ref-08-jpg
  • Cid-ref-09-jpg
  • Cid-ref-10-jpg
  • Cid-ref-11-jpg
  • Cid-ref-12-jpg
  • Cid-ref-13-jpg
  • Cid-ref-14-jpg
  • Cid-ref-15-jpg
  • Cid-ref-16-jpg
Img_02

Požadujte CID a Grafický manuál

Corporate Identity (CID) - co to je?
Corporate Identity neboli firemní styl je tvořen nejen samotným logotypem, ale zejména souborem pravidel určujících jeho užití v tiskovinách merkantilních (vizitky, hlavičkové papíry, obálky, desky) i reklamních (např. inzerce, letáky, prospekty, katalogy či brožury), případně pro webové prezentace. Tato pravidla firemního stylu bývají obsažena v GRAFICKÉM MANUÁLU.

Jak tvoříme logo manuál

Logomanuál je dokument, který doplňuje samotný logotyp několika důležitými prvky. V zásadě tento dokument obsahuje pravidla pro práci s logotypem. Tato pravidla jsou většinou doporučená přímo autorem logotypu - grafikem, tedy odborníkem.

Nahoru