Šetříme firmám
čas, peníze a lidské zdroje

Ani vás by to nebavilo! Rutinní práce zabíjejí v zaměstnancích kreativitu a posléze i pracovní poměr.
Pravidelný sběr dat všeho druhu a jejich vyhodnocování jsou sice pro současný byznys a strategii klíčové, není ale potřeba kvůli tomu vytěžovat zaměstnance, kteří by svou prací mohli pomáhat s rozvojem společnosti.

Než opět posadíte svého zaměstnance před excelovskou tabulku, musíte vědět, že my máme to, co hledáte.
Flexibilní systém TimeSaver se vám přizpůsobí, zbaví vaše zaměstnance rutinní práce a ušetří čas.

 

Příklady využití

revizní správa zařízení a vybavení

23. října 2019

pravidelný servis vozidel a strojů

22. října 2019

pravidelná školení, zdravotní kontroly, bezpečnost práce, školení řidičů ...

23. října 2019

kontrolní seznamy činností pro zaměstnance

22. října 2019

Příklad nasazení

Systém pro revizní správy

Cílem bylo výrazně zrychlit průběh záznamu revizních zpráv zařízení a vybavení firem. ať už jde o revizi hasících přístrojů, strojů, jeřábů či elektrozařízení.

Díky ergonickému řešení uzpůsobeného pro tablet tak může technik vše vyřídit přímo na místě kontroly a zaslat revizní zprávy před odjezdem od klienta. Může tak mnohem lépe využít čas.

Zákazník má také přístup ke všem zařízením a protokolům.

Výsledek:

  • úleva od administrativy
  • úspora více než 40 hod měsíčně
  • prostor přijmout další zákazníky bez potřeby dalších zaměstnanců
  • výrazné zpřehlednění informací
  • zpřístupnění revizních zpráv klientům on-line
  • úplné odstranění nadbytečné práce s Excelem
  • zvýšení image i klientů

 

Zbytečné práce jsou noční můrou podnikatele

 

  • Víte, že stereotypní a neefektivní náplň práce je 2. důvodem z pěti, proč zaměstnanci odcházejí?
  • Neustálá administrativa snižuje produktivitu zaměstnanců o 25%
  • Zaměstnanci vykonávající neefektivní práci stáli zaměstnavatele v roce 2017 více než 800 milionů korun
Nahoru